Semoga Cepat Sembuh

Ini Encik Jamal. Baru-baru ini beliau telah ditimpa kemalangan setelah beberapa bulan dilantik sebagai KUP N22. Beliau datang secara mengejut sambil mencari biskut cap ping pong. Sekarang ini tangan Encik Jamal telah dimasukkan besi. Besi kecil untuk menyokong keretakan tulang tangan.
Dek kerana tidak tahan dengan rayuan dan simpati Abang Jamal, Kak Mala memberi 88 keping biskut berjenama. Abang Jamal memerhatikan penulis tanda tidak puas hati sebab tiada makanan lazat untuknya. Yang ado, cuma gula-gula Hacks sahaja. :)
Sila makan ubat ini selepas makan. Sejam telan 56 kapsul!. Maaf salah baca, itu kuantiti kapsul dalam botol.


" Dulu abang sakit dok kat Wad HUKM, abang minta nasi tambah kat nurse bila waktu makan tiba. Tapi dia tak bagi, kini selera makan abang semakin 'tajam' " - rintih Abang Jamal yang juga suka makan Petai dan Jering sebagai ala-carte dalam menu dietnya.

* Semoga cepat sembut Abang Jamal dan boleh bekerja serta beraksi seperti biasa.


1 ulasan:

lely&family@blogspot.com March 1, 2010 at 3:52 PM  

semoga abang jamal cepat sembuh dan kembali bekerja serta menceriakan suasana di banagian perkhidmatan..

Post a Comment

Komen pembaca

Powered By Blogger
Related Posts with Thumbnails

Info Blog

Bahagian Perkhidmatan, Jabatan Pengurusan Sumber Manusia adalah bahagian terbesar serta guna tenaga teramai dalam Jabatan Pengurusan Sumber Manusia beroperasi di Tingkat 24, Ibu Pejabat DBKL, Menara 1. Fungsi adalah berkaitan dengan perkhidmatan kakitangan DBKL merangkumi Elaun, Cuti, Pinjaman, Pencen, Pengesahan Dalam Perkhidmatan ,Jawatankuasa Pakaian Seragam serta menyimpan fail peribadi kakitangan DBKL sejumlah lebih 10 ribu kakitangan. Blog ini telah dirasmikan oleh Encik Jamal KUP pada 27.7.09.
Upadate: Telah bertukar nama kepada Unit Persaraan & Kemudahan mulai bulan September 2011