Apa Yang Penting, Kerjasama!!

Jadual Tugas Memasak Air bertujuan untuk mengelakkan kakitangan keluar minum petang di Kantin serta meningkatkan kerjasama berpasukan. Tidak sampai 15 minit air milo, tea, tea-o serta kadang-kadang Nescafe berjaya dihidangkan oleh pembancuh air profesional ( En. Anuar ) dengan sedikit biskut bujang sebagai kudapan.



"Siapa bertugas masak air petang ni!!" teriak Zura dengan penuh manja. ( baca: Zura yang bikin jadual ini )



" Sayalah siapa lagi, bini saya mesti menitis air mata melihat kejadian ini, rebus air pun tak pernah kat rumah" - En. Razali aka Sifu Lee malu gambar dirakamkan


" Macam mana nak bukak alat ni, aku ingat pembakar roti tadi " - Sifu Lee


" Kak Gee, hari ni saya nak masak air,nasi dan roti bakar. Pakej 3 dalam satu. " - Sifu Lee ingin membuat Fuyo Magic


Sudah minum sila basuh, jangan tinggalkan untuk buat eksperimen biologi atau kimia hingga ke pagi esok.Nanti berbau gas amonia. Sejak En.Jamal cuti sakit, dapur dan jadi rumah setinggan Nepal!


Apa yang lebih penting gaji lambat lagi, salah satu menjimatkan tenaga dan juga wang ringgit!

Info : Milo Bring Out The Champion In You


0 ulasan:

Post a Comment

Komen pembaca

Powered By Blogger
Related Posts with Thumbnails

Info Blog

Bahagian Perkhidmatan, Jabatan Pengurusan Sumber Manusia adalah bahagian terbesar serta guna tenaga teramai dalam Jabatan Pengurusan Sumber Manusia beroperasi di Tingkat 24, Ibu Pejabat DBKL, Menara 1. Fungsi adalah berkaitan dengan perkhidmatan kakitangan DBKL merangkumi Elaun, Cuti, Pinjaman, Pencen, Pengesahan Dalam Perkhidmatan ,Jawatankuasa Pakaian Seragam serta menyimpan fail peribadi kakitangan DBKL sejumlah lebih 10 ribu kakitangan. Blog ini telah dirasmikan oleh Encik Jamal KUP pada 27.7.09.
Upadate: Telah bertukar nama kepada Unit Persaraan & Kemudahan mulai bulan September 2011