Iklan Yang Tidak Berbayar


Cuba teka apa nama patung ni

Kalau arip perjawatan jual talipon bimbit. Saya pun nak jual bear.
Jual patung beruang dalam online.Jual beruang dan tiger.Besar!tapi patung jgn kau risau.
Tak makan manusia punya.

Bermacam binatang, ada buaya paya, beruang, tapir, itik dan binatang favourite aku En. arnab,..nyet..nyet.

Bukan aku punya tapi aku tolong promosi. Ini bukan cari kaki downline MLM atau rumpai laut.Beli jgn tak beli aku cuma agen 25% Tiga Abdul aje.

Bulan puasa ini, kau letak bukan sahaja patung je tapi batu granit kau calour warna-warni pun ada akan orang sambar beli. kau beli bear patung tu, kau peluk puas-puas sampai lebam.

oh ya! boleh bayar ansur-ansur beli patung bear macam kau buat loan rumah kerajaan atau bank. Tapi beli patung bear ni tiada bunga dijamin oleh Persatuan Pengguna Penang.

Makwe-makwe ( dalam kurungan Pelangi) mesti teruja nak beli Puuh..maaf salah eja POOH! atau Barney!
Pakwe-pakwe pun boleh beli juga tapi pas tu korang mesti gi bilik air menagis sorang sebab duit rokok habis beli patung puuh untuk awek tercinta..maaf salah eja POOH la!

Beli dan sokong barangan tempatan tau.Jangan beli made in Siam atau made in Bangaladesh.
Memang cool jika kau memiliki bear ni di malam raya sambil nyanyi lagu Musafir Di Aidifitri S.Jibeng.
Tapi jikalau aku bawak balik kampung, mak mesti hangin satu badan sebab dia anti patung. Aku penah beli patung Sinchan untuk adik. Mak aku humban dalam sungai belakang umah.

Nota kaki sifu lee: Telifem Fail Ke Arkib terpaksa ditangguhkan kerana aktres dah tarik diri ot tak bayar.

Online Beli Patung Bear : COOL TO BE BEAR

3 ulasan:

Anonymous August 19, 2009 at 6:37 PM  

Awatnya nama cheq pn msuk skali...
takde masa la beli patung segala..
buat semak je.. nk letk kt mana pn...
jual la benda yg paedah skit..
-pelangi-

Anonymous August 20, 2009 at 6:57 PM  

wah dah sebut nama pelangi nampak?

Anonymous August 21, 2009 at 9:27 PM  

siapa pelangi?

Post a Comment

Komen pembaca

Powered By Blogger
Related Posts with Thumbnails

Info Blog

Bahagian Perkhidmatan, Jabatan Pengurusan Sumber Manusia adalah bahagian terbesar serta guna tenaga teramai dalam Jabatan Pengurusan Sumber Manusia beroperasi di Tingkat 24, Ibu Pejabat DBKL, Menara 1. Fungsi adalah berkaitan dengan perkhidmatan kakitangan DBKL merangkumi Elaun, Cuti, Pinjaman, Pencen, Pengesahan Dalam Perkhidmatan ,Jawatankuasa Pakaian Seragam serta menyimpan fail peribadi kakitangan DBKL sejumlah lebih 10 ribu kakitangan. Blog ini telah dirasmikan oleh Encik Jamal KUP pada 27.7.09.
Upadate: Telah bertukar nama kepada Unit Persaraan & Kemudahan mulai bulan September 2011