Penilaian Khidmat Pelanggan


Selaras dengan ISO JPSM yang akan dijalankan, Timbalan Pengarah Perkhidmatan telah mengarahkan kakitangannya untuk memberi borang penilaian Khidmat Pelanggan dan juga gambar penilaian 'SENYUM' & 'MASAM' bertujuan menilai tahap kepuashatian pelanggan.


Kotak Penilaian Khidmat Pelanggan

" Jangan lupa undi saya, jika ada rasa abg ni suka senyum kepada Anda !!" - Abg Jamal sambil melayari Yahoo Massenger

0 ulasan:

Post a Comment

Komen pembaca

Powered By Blogger
Related Posts with Thumbnails

Info Blog

Bahagian Perkhidmatan, Jabatan Pengurusan Sumber Manusia adalah bahagian terbesar serta guna tenaga teramai dalam Jabatan Pengurusan Sumber Manusia beroperasi di Tingkat 24, Ibu Pejabat DBKL, Menara 1. Fungsi adalah berkaitan dengan perkhidmatan kakitangan DBKL merangkumi Elaun, Cuti, Pinjaman, Pencen, Pengesahan Dalam Perkhidmatan ,Jawatankuasa Pakaian Seragam serta menyimpan fail peribadi kakitangan DBKL sejumlah lebih 10 ribu kakitangan. Blog ini telah dirasmikan oleh Encik Jamal KUP pada 27.7.09.
Upadate: Telah bertukar nama kepada Unit Persaraan & Kemudahan mulai bulan September 2011